Cykelresa till Trysil

Här hittar du information om, och har möjlighet att diskutera, årsmöten, medlemsträffar, kurser, föredrag och andra sammankomster i klubbens regi.
Post Reply
User avatar
andale
Forumadministratör
Posts: 747
Joined: 2009-09-14 10:47
Fornamn: Anders
Efternamn: Alexandersson

Cykelresa till Trysil

Post by andale »

Våra vänner på Sportspec ordnar en cykelresa med inriktning på MTB till Trysil 27-29 september. Styrelsen har beslutat att subventionera alla som har betalat medlemsavgift för 2019 den 26/6 med 1000 kr förutsatt att vi blir minst 10 st. I dagsläget har vi satt 15 medlemmar som max. Resan skall ses som en medlemsträff och man skall därför åka med Sportspec och inte med eget fordon eller ordna eget boende.

Man kan och bör ta med en egen cykel eller hyra på plats. Det finns möjlighet att låna democyklar och ta en runda på någon timma men man kan inte räkna med att ha en cykel hela tiden om man inte har en egen med. Alla kan ta med en egen cykel och har man ingen MTB så går det fint att köra racer i omgivningarna också.

Här finns detaljerad information om resan.

Om man vill hyra cykel så kan man göra det i Trysil, se länkar längre ner.

Anmälan görs till att börja med i vår anmälningsfunktion i kalendariet senast 15:e augusti. Först till kvarn.... Därefter anmäler man sig till Sportspec och betalar. Klubben sätter sedan in subventionen (förutsatt att vi är minst 10 st) insatt på eget konto.

För ytterligare detaljer om själva resan hänvisar vi till Sportspec.

”Beroende på var du ska cykla finns olika typer av cykel att hyra.
Besök Sport Lodge´n på Radisson Blu Resort Trysil, Sentrum Sport, Trysil Skishop eller Trysil Hyttegrend i Trysil centrum och hyr den modell som passar dig bäst.
Mer info hittar du här »”

/Styret
/Anders
pewe
Posts: 285
Joined: 2009-11-03 22:58
Fornamn: Peter
Efternamn: Wenander

Re: Cykelresa till Trysil

Post by pewe »

Anmäld :-D
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Re: Cykelresa till Trysil

Post by Claes-Göran Andersson »

Då fick jag tag i WiFi har anmält mig!

//CG
"He is able who thinks he is able!"
User avatar
Magnus Lindh
Posts: 49
Joined: 2014-08-15 23:28
Fornamn: Magnus
Efternamn: Lindh

Re: Cykelresa till Trysil

Post by Magnus Lindh »

Hej
Jag visade intresse för detta på senaste söndgascyklingen. Dock har jag annat inbokat den helgen.
Magnus Lindh
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Re: Cykelresa till Trysil

Post by Claes-Göran Andersson »

Ser att Trysil är borttaget från kalendariet! Hur är det tänkt är det någon, några som kommer att åka med till Trysil från klubben?

//CG
"He is able who thinks he is able!"
Post Reply