SUB 9

Här hittar du Lygnens Venners kommande och genomförda träningspass och träningsläger, med kartor, information och träningsberättelser.
Hogren
Posts: 27
Joined: 2017-07-23 12:23
Fornamn: Jesper
Efternamn: Bogren

Re: SUB 9

Post by Hogren »

Håller med alla föregående talare.... :-D

Jag är också med nästa år på en 8:15-8:30 grupp eller liknande
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Re: SUB 9

Post by Claes-Göran Andersson »

Hej

Jag har fått några frågor om subgängens plastpåsar med flaskor från langningen!

Eftersom många påsar och hinkarna bara dumpades på grusplanen utanför tåget fick vi som roddar tåget och lägger massor av tid på det ta hand om ER skit! Kladdiga äckliga påsar som vi dyngade in i cykelvagnarna innan avfärd

När vi "Peter, Hans och CG" lastade ur tåget igår "söndag" eftermiddag tog Peter J. med sig påsar och hinkar i sin överfulla bil. Peter och jag träffades på SportSpec idag måndag och han var inte glad. Nu blir det städning av bilen p.g.a. alla flaskor som läckt i bilen!!!! :twisted:

Peter har lagt påsarna i lokalen men där kan de inte ligga det kommer att bli mögelodling!

Ni hade lagningsbilar som kom från Göteborg och skulle hem igen. Det var bara för dem att ta med sig skiten och ha en utlämning där ni önskar!

Planerar man planerar man hela scenariot och låter inte andra icke berörda ta hand om skräpet...…….

Händer detta nästa år kommer vi att lyfta ut allt på andra sidan staketet så får ni ta hand om det på bästa sätt.

Från ett irriterat tåggäng!
"He is able who thinks he is able!"
User avatar
Mikeryd
Posts: 638
Joined: 2012-05-21 19:18
Fornamn: Mikael
Efternamn: Rydström
Location: Sävedalen

Re: SUB 9

Post by Mikeryd »

Beklagar att detta inträffade. Vi borde naturligtvis planerat för avhämtningen av materialet efter loppet, men av olika skäl missades detta.

Tack för att ni tog hand om flaskor, påsar och allt annat!

Jag är i klubblokalen i morgon tisdag den 19 juni Kl. 18-19, för avhämtning av flaskor. Ni som som saknar något kan nå mig på 070 5371977

Med vänlig hälsning,
Mikael R.
bernthe
Posts: 1
Joined: 2018-04-22 10:13
Fornamn: Martin
Efternamn: Berntsson

Re: SUB 9

Post by bernthe »

Jag kan bara hålla med alla föregående skribenter! Jag hade en fantastiskt fin upplevelse under turen, mycket tack vare bra laginsats med positiv stämning hela resan. Så stort tack till hela laget och framförallt Magnus som höll ihop oss under loppet och under alla förberedelser.
//Martin
User avatar
Mikeryd
Posts: 638
Joined: 2012-05-21 19:18
Fornamn: Mikael
Efternamn: Rydström
Location: Sävedalen

Re: SUB 9

Post by Mikeryd »

Bilder på subgrupperna från Vätternrundan finns här:

https://cykelkanalen.se/bilder-snabbgru ... ernrundan/
Attachments
Sub 9.jpg
Sub 9.jpg (127.36 KiB) Viewed 7841 times
Hogren
Posts: 27
Joined: 2017-07-23 12:23
Fornamn: Jesper
Efternamn: Bogren

Re: SUB 9

Post by Hogren »

Är det någon här som är sugen på köra klubbmästerskapet men inte hittat någon att cykla med ännu ?
Post Reply