Eget pass från Partille 2014-10-18 kl. 09.00

Skriv här om du vill organisera ett eget träningspass, tipsa om träning med andra klubbar eller berätta någon annan träning som du vill slå ett slag för.
Post Reply
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Eget pass från Partille 2014-10-18 kl. 09.00

Post by Claes-Göran Andersson »

Lågt intresse för Öresjön kör eget pass i morgon!

Nu har jag bestämt mig! Jag kommer att cykla från Partille Station kl. 09.00.

Om någon vill cykla med finns det en stor parkering precis innan stationen ni ser Pizzeria ROMA på andra sidan gatan. Det är precis till höger efter den stora rondellen vi cyklar igenom på andra pass från Kviberg på väg mot Kåhög.

Banan jag kommer att cykla är Partille Station, Lexbydal över till Gråbovägen fortsätter hela vägen upp till Brobacka över till Alingsås går sedan vid sidan av E20 ner till Partille igen via Västra Bodane, Norsesund, Ingared, Tollered, Floda, Rygebol, Lerum, Jonsered, Partille Station. Blir ca. 90 km

Beroende på väder tar jag crossen eller Ridleyn troligtvis Ridleyn = Racer. Kommer inte att köra hårt, har precis som Thomas efterverkningar från förkylningen. Räknar med att köra på 27-28 tempo troligtvis med ett fikastopp i Alingsås.

//CG
"He is able who thinks he is able!"
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Re: Eget pass från Partille 2014-10-18 kl. 09.00

Post by Claes-Göran Andersson »

Intresse = 0! Jag ställer av husbilen istället. Vinterförvaring i Magra utanför Sollebrunn och cyklar hem via Alingsås. Gör två flugor på smällen, perfekt!

//CG
"He is able who thinks he is able!"
Post Reply