Hej alla Bornfondo 2019 resenärer!
Vi är följande 14 deltagare som ska försvara klubbens färger på ön i både Bornfondoloppet och bergstempot (jag har anmält alla till båda loppen, bergstempo loppet ingår i samma pris):
Hans Carlberg
Claes-Göran Andersson
Magnus Olsson
Peter Jonsson
Olof Tedenbrant
Johan Olsson
Fabio Vecchi
Rolf Lindkvist
Johan Gustafsson
Rolf Taipale
Velibor Tomic
Magnus Johansson
Martin Johansson
Peter Wenander
Vi får dela upp oss i 4 bilar, jag har bokat så vi får ha cyklarna på taket på samtliga bilar.
Jag kan köra en bil, så vi behöver ytterligare 3st. som kan tänka sig att köra så får vi dela upp oss i 4 personer / bil. jag mailar ut färjebiljetterna till alla som ska köra innan vi åker så ni kan skriva ut biljetterna innan.
24/5 kl. 12.30 går färjan från Ystad (färjan tar 1 timme och 20 minuter). Vi träffas vid terminalen senast en halvtimma innan avgång.
26/5 kl. 16.30 går färjan från Rönne (färjan tar 1 timme och 20 minuter). Vi träffas vid terminalen senast en halvtimma innan avgång.
Vi ska bo på Gudhjems feriepark, samma som förra året.
Vi har 3 stycken stugor med 4-6 bäddar i varje stuga / lägenhet.
Vi ska ha med egna sängkläder och handdukar.
Varje deltagare ska betala in 660 kronor till Bg 216-6700 eller Swish 123 249 56 38 märk betalning med Namn o Bornfondo 2019 senast 31 mars klubben sponsrar med 1000 kronor per deltagare.Jag återkommer med mer information när jag har något.
Är det några funderingar så är det bara att höra av sig till Magnus Johansson tel 0705233841 eller skriva på tråden.
Jag ser fram emot denna tillställning och hoppas vi får lika bra väder som förra året.
Mvh.
Magnus Johansson