Träningskläder

Här hittar du information om, och kan tipsa om, andra cykelrelaterade aktiviteter.
Post Reply
Timo Springfeldt
Posts: 150
Joined: 2007-04-20 21:53
Location: Timo Savolainen

Träningskläder

Post by Timo Springfeldt »

Hej alla Glada !
Finns det möjlighet att köpa träningskläder ? Har inte beställt, men skulle vilja köpa kortärmad tröja storlek M

Ha dé // Timo Springfeldt
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Re: Träningskläder

Post by Claes-Göran Andersson »

Timo

Kolla på hemsidan! Robert är i lokalen från 20.00. Osäkert vad som är kvar av storlekar. Robert gör en inventering efter utlämningen i morgon. Kläderna har blivit riktigt poppis så vi kommer att beställa för vårt eget lager.

//CG
"He is able who thinks he is able!"
Funkyman

Re: Träningskläder

Post by Funkyman »

Hej,

Mina förbeställda BiB med namntryck saknades i går.

Hur går vi vidare för att lösa detta?

MVH

Niklas Funk
User avatar
Bengt Tonnvik
Posts: 278
Joined: 2005-12-28 22:09
Fornamn: Bengt
Efternamn: Tonnvik
Location: Partille

Re: Träningskläder

Post by Bengt Tonnvik »

Börjar längta efter mina kläder, men har inte haft möjlighet än. Blir det fler tillfällen snart?

/Bengt
Karin_F

Re: Träningskläder

Post by Karin_F »

När vi (Patrik A. och jag) var ute för att hämta beställda kläder så hittade vi inte de cykelbyxor jag beställt. Korta utan hängslen och storlek L. Har de dykt upp?
Speedrobby

Re: Träningskläder

Post by Speedrobby »

Hej alla!

Här nu inventerat igenom befintligt klädlager och tyvärr verkar det saknas några förbeställda plagg alt. har några plagg lämnats ut/sålts felaktigt. Fortfarande har inte alla som förbeställt hämtat sina plagg. Vi kommer därför i slutet på nästa vecka skicka iväg en kompletterande beställning på ytterligare plagg. Leveranstid 6-8 veckor. Har själv ej möjlighet att bistå med utlämning eller försäljning av klubbkläder förrän nästa helg.
Maila till [email protected] om ni har frågor eller synpunkter kring kläderna.
Funk: Vill du byta till ett par BIB utan namn eller vill du vänta på beställning av nytt par?
Karin: Det finns kortbyxor utan hängslen, strl. M. Här du provat dessa eller vi du att vi beställer nytt par i strl. L?
Karin_F

Re: Träningskläder

Post by Karin_F »

Jag vill gärna ha ett par byxor i L, har redan ett par från förra året i den storleken och de sitter bra på mig ... :-)
Eddy
Posts: 194
Joined: 2010-10-31 23:56
Fornamn: Eddy
Efternamn: Carlsson

Re: Träningskläder

Post by Eddy »

Hej!

Skulle uppskatta ifall det ordnades ytterligare tider för hämtning av beställda kläder..

// E
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
EmanuelForsell

Re: Träningskläder

Post by EmanuelForsell »

Fortfarande ingen vindväst i S?
Eddy
Posts: 194
Joined: 2010-10-31 23:56
Fornamn: Eddy
Efternamn: Carlsson

Re: Träningskläder

Post by Eddy »

Hallå, hur var det med ytterligare tider någon i styret eller ansvarig för hämtning av beställda kläder ? :mrgreen:

Fråga; är kläderna som är beställda sorterade per beställning eller kan man befara att det är brist på plagg om man inte har varit och hämtat vid tidigare utlämningar ? :---)

/E
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Funkyman

Re: Träningskläder

Post by Funkyman »

Jag väntar 6-8 veckor ytterligare, för jag vill gärna ha de BiB jag beställde med tryck...
Speedrobby

Re: Träningskläder

Post by Speedrobby »

Hej!

Kommer att försöka vara i klubblokalen för ett ytterligare utlämningstillfälle kommande onsdag 22/5 ca. kl. 20-21 dvs. efter avslutat träningspass.
Karin, Emanuel och Niklas: Beställer era saknade plagg igen.

Mvh/Robert
Eddy
Posts: 194
Joined: 2010-10-31 23:56
Fornamn: Eddy
Efternamn: Carlsson

Re: Träningskläder

Post by Eddy »

Hej!

Vet inte hur detta har organiserats men håll med om att det verkar rörigt.

Om jag har beställt borde det inte vara så att de kläderna är reserverade. Nu verkar det som om de har legat i en stor hög för alla att ta del av. Först till kvarn principen ...

Är det så eller målar jag fan på väggen i onödan ?

Misstänker att en kompletterande beställning kommer till hösten ?

Mvh/E
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Funkyman

Re: Träningskläder

Post by Funkyman »

Bra att det går iväg en ny beställning nu. Fick du besked om att jag vill lägga till en XL väst med namn? Eller ska jag skicka denna beställning till någon annan?
User avatar
martin linde
Posts: 483
Joined: 2005-12-12 23:37
Fornamn: Martin
Efternamn: Linde
Location: Göteborg

Re: Träningskläder

Post by martin linde »

Niklas, dina kortbyxor finns i lokalen !
Var där nyss, hade bestämt för mig att jag sett dem bland namnade byxorna, och JA, någon hade hängt dem på galge...
Ligger nu på bordet. Bara att hämta !

Med vänlig hälsning Martin
Funkyman

Re: Träningskläder

Post by Funkyman »

Det var ju bra!

Synd bara att jag åker hem till Egypten i morgon bitti, och kommer inte till Göteborg förrän den 3/6 igen... :oo:
Funkyman

Re: Träningskläder

Post by Funkyman »

Då mina byxor plötsligt "dök upp" i lokalen har jag nu hämtat dem, och allt är löst.

Tack för hjälpen.
Speedrobby

Re: Träningskläder

Post by Speedrobby »

Funk: Glad för att du kunde komma förbi med kort varsel och hämta dina byxor.

Eddy: Dina förbeställda kläder, kortärmad tröja, väst och kortbyxor (BIB) har jag packat och satt namn och lagt i en påse i klubblokalen. Du är välkommen att hämta kläderna efter onsdagspasset.

Det blir en kompletterande beställning kommande vecka för Karin och Emanuel, samt för att kunna hålla ett mindre lager.

Om ni har frågor kring klubbkläderna, skicka ett mail till [email protected]

Vänligen/Robert
Per

Re: Träningskläder

Post by Per »

Min dotters pojkvän fick låna mina nya Bib Thights och blev frälst på designen och komforten :-), finns det några L eller M på lager?

/Per
Post Reply