Tur och retur varberg?

Skriv här om du vill organisera ett eget träningspass, tipsa om träning med andra klubbar eller berätta någon annan träning som du vill slå ett slag för.
Post Reply
User avatar
olof
Posts: 739
Joined: 2010-10-04 19:25
Fornamn: Olof
Efternamn: Tedenbrant

Tur och retur varberg?

Post by olof »

Hallå
Jag kan tyvärr inte hänga med på turen nu på lördag, ett kalas ställer till det för min del. Men, min egna plan är en tur och retur Varberg nu på fredag med start vid slottskogen vid nio tiden, inget flåkörande uten ett gott och lugnt tempo. Låter detta lockande? om intresse finns ring 0709-651060 eller svara i denna tråd // Olof
"Hur fan pallar dem att hoja runt hela Frankrike på tre veckor"
Henke

Re: Tur och retur varberg?

Post by Henke »

Tjena!

Kommer ta en enkeltur till Halmstad imorgon (inreda lägenhet etc.). Vet inte riktigt vilken tid jag drar mig, men drar jag vid 9 eller strax efter så skriver jag här eller drar ett sms så kan vi ta sällskap ner till Varberg!
Rolf Lindkvist
Posts: 320
Joined: 2006-01-01 15:24
Fornamn: Rolf
Efternamn: Lindkvist
Location: Lindome

Re: Tur och retur varberg?

Post by Rolf Lindkvist »

Hej Olof.

Åker du förbi Lindome På Gamla Riksvägen ca: 09:45-10:00 (Lindome Station, där träffas vi) hänger jag med dej till Varberg, det blir en bra uppvärmning inför Lördagens eskapader.

Rolf Lindkvist.
User avatar
olof
Posts: 739
Joined: 2010-10-04 19:25
Fornamn: Olof
Efternamn: Tedenbrant

Re: Tur och retur varberg?

Post by olof »

Hejsan Rolf

När jag nu tittar ut genom mitt köksfönster i Guldheden vräker regnet ner. Jag har gjort en koll på YR och prognosen för turen GBG, kungsbacka, Varberg är mkt regn under hela dagen (och hela sträckan) vilket innebär att jag kastar in handduken. Olof
"Hur fan pallar dem att hoja runt hela Frankrike på tre veckor"
Post Reply