Sub 9 2012 löpning

Skriv här om du vill organisera ett eget träningspass, tipsa om träning med andra klubbar eller berätta någon annan träning som du vill slå ett slag för.
Post Reply
Sören

Re: Sub 9 2012 löpning

Post by Sören »

Hej Olof!
Hoppas att vi blir en gäng som vill köra på 9 timmar :-)
Skatås får jag däremot backa på: Cykel är det som gäller för mina knän numera
Mvh Sören
User avatar
olof
Posts: 739
Joined: 2010-10-04 19:25
Fornamn: Olof
Efternamn: Tedenbrant

Re: Sub 9 2012 löpning

Post by olof »

När det gäller våra subträningar kommer vi att följa samma schema som övriga grupper och även samma turer. Det lämpliga för oss är att vi kör och tränar med SUB 10 gänget eftersom dem också startar 3,44 samt är många fler än vad vi är, vi var trots allt inte så många på träffen nu senast. Sedan får väl tiden utvisa hur många som vill sats på denna tid. // Olof
"Hur fan pallar dem att hoja runt hela Frankrike på tre veckor"
User avatar
olof
Posts: 739
Joined: 2010-10-04 19:25
Fornamn: Olof
Efternamn: Tedenbrant

Boende i Motala Olofs hus! Viktigt

Post by olof »

Tjena!

Som några vet har jag hyrt ett hus i Motala. Robert L + fru, Eddy Carlsson, Kent Nilsson och jag (Olof). Jag lämnar min plats till boendet i huset då jag skall använda mig av lygnartåget. Jag har lämnat kontaktuppgifter till Robert för boendet och jag har redan betalat 1 000 kr så det återstår 1 000 kr att betala. Robert är nu sammankallande för huset.

Olof

Jag har hyrt ett hus i Motala centrum med plats för 4-5 personer. Det tar ca 5 - 10 min att promenera/cykla till start. Priset är ca 500 kr för två nätter och det finns bra kök, dusch m.m. Om det finns inttressenter får ni gärna höra av er. // Olof
Last edited by olof on 2012-05-20 17:55, edited 1 time in total.
"Hur fan pallar dem att hoja runt hela Frankrike på tre veckor"
User avatar
olof
Posts: 739
Joined: 2010-10-04 19:25
Fornamn: Olof
Efternamn: Tedenbrant

Re: Sub 9 2012 löpning

Post by olof »

Förtydligande: priset om vi är 4-5 personer är ca 500 sek/person och två nätter // Olof
"Hur fan pallar dem att hoja runt hela Frankrike på tre veckor"
Speedrobby

Re: Sub 9 2012 löpning

Post by Speedrobby »

Hej Olof,

Jag är intresserad av 2 platser i huset!

Mvh/Robert
Eddy
Posts: 194
Joined: 2010-10-31 23:56
Fornamn: Eddy
Efternamn: Carlsson

Re: Sub 9 2012 löpning

Post by Eddy »

Hej Olof,

Räkan in mig med till 90%.. Jag har dock ställt en fråga till Fabbe som jag i nuläget inte vet hur bindande den är .. Skall kontrollera det omgående. Om den inte är det så är jag med på ditt hus.. återkommer a.s.a.p ..

MVH/E
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
User avatar
Henrik Erdalen
Posts: 105
Joined: 2011-06-21 23:32
Fornamn: Henrik
Efternamn: Erdalen

Re: Sub 9 2012 löpning

Post by Henrik Erdalen »

Hej

Jag tar gärna en plats om en sub10 får vara med. Jag startar 03:44.
Om det skulle finnas två platser lediga är jag ev. intresserad av ytterligare en plats.

Hälsningar
Henrik Erdalen
Med vänliga hälsningar
Henrik
Eddy
Posts: 194
Joined: 2010-10-31 23:56
Fornamn: Eddy
Efternamn: Carlsson

Re: Sub 9 2012 löpning

Post by Eddy »

Hej !

Har kontrollerat med Fabbbe och jag är med på en plats...

MVH/E
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Kent Nilsson

Re: Sub 9 2012 löpning

Post by Kent Nilsson »

Hej Olof!
Tänkte köra med SUB 9 och bokar gärna en plats i huset. Tar med luftmadrass om det kniper med sängar. Kanon om SUB 9 kunde bo ihop och ev samåka till Motala på något vis./Kent
Borat
Posts: 93
Joined: 2011-06-20 09:46
Fornamn: Martin
Efternamn: Blohm

Re: Sub 9 2012 löpning

Post by Borat »

Cyklar gärna sub 9, står som reserv på 8,30 får se fall jag får plats där först.
andersand
Posts: 16
Joined: 2011-08-29 20:19
Fornamn: anders
Efternamn: andreasson

Re: Sub 9 2012 löpning

Post by andersand »

Bara för kännedom så satsar även jag på SUB 9 till sommaren, kommer dock att utföra lejonparten av träningen på egen hand. Ska försöka hänga på så ofta som möjligt (tidtid..) Stötte på en annan lygnare på jobbet idag som oxå satsar på SUB 9, så vi är allt några stycken nu?

/anders
Post Reply