Lördagsträning den 23/12

Skriv här om du vill organisera ett eget träningspass, tipsa om träning med andra klubbar eller berätta någon annan träning som du vill slå ett slag för.
Post Reply
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Lördagsträning den 23/12

Post by Claes-Göran Andersson »

Jag kör ett pass på lördag från Kviberg kl.10.00 om vädret tillåter. Startar hemma i Partille och passerar Kviberg.

Om någon är intresserad att haka på låt mig veta via forumet. Jag kommer inte att stå på Kviberg och vänta någon längre stund.


Banan kommer att gå från Kviberg-Lexby-Lerum-Rygebol-Floda-Stenkullen-Gråbo-Björsared-Alelyckan-Kviberg

Längd: ca. 55 km

Kupering: Medium

Fart: 23-25 km snitthast.


//CG
putte

Jag kommer!

Post by putte »

Nu behövs det mycket träning för att bränna kalorierna från ett alla julbord. :-&

..............Och alla dessa chokladaskar som står överallt :shock: Det är omöjligt att bemästra reptilhjärnan i dessa lägen när man utan att vara medveten om det, står och glufsar i sig praliner. :x :x



Image

/Putte
User avatar
Thomas Franzén
Posts: 653
Joined: 2005-12-04 22:30
Fornamn: Thomas
Efternamn: Franzén
Location: Göteborg

Re: Jag kommer!

Post by Thomas Franzén »

putte wrote:Det är omöjligt att bemästra reptilhjärnan i dessa lägen....
Nämen det finns alltid lösningar på sånt ......
Image
Image

Det är bara att välja modell :D
Image Om man inte är ute & cyklar så kommer man ingen vart.......
putte

Jag hittade en fräckare modell

Post by putte »

Och är man bakbunden så har dom hemska pralinerna ingen chans. :D :D

Image

Förövrigt så är filmen(Pulp fiction) den bästa film som gjorts, ett mästerverk \:D/ =D>


"Royale with cheese" :D

För er som inte sett filmen så finns det en kortversion här, passar även er som HAR sett den. http://www.angryalien.com/0605/pulpfictionbuns.asp
putte

Post by putte »

Idag kördes ett härligt pass med få deltagare. 2st :D

När vi väntat vid Kviberg till kvart över tio stack vi iväg.
Vi vände på sträckningen och körde Alelyckan-Linnarhult-gamla banvallen förbi Olofstorp, Bergum, Stannum och fram till Gråbo.
En del av denna var grus, men i mycket fint skick.
Sedan vidare till Stenkullen via Ryggebol och fram till Lerum. En liten extrasväng runt Stamsjön med tillhörande surhål :evil: på en kort sträcka skogsstig.
Sedan till Hulan-Jonsered-Partille och tillbaka hem igen.

Vart var ni andra? :-s
Satt ni och laddade med julmat månne?
:-&
/Putte
Post Reply